ایده پرداز

اخبار و اطلاع رسانی

ایده پرداز

اخبار و اطلاع رسانی

نظرسنجی اساتید از دید دانش آموزان

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲ ب.ظ

با عرض خسته نباشید خدمت دانش آموزان عزیز بابت تلاش های چندماهه، انجمن برایتان آرزوی بهترین نتیجه را می کند.

جهت بهبود کیفیت آموزش و تدریس اساتید، لطفاً نظرات خود را درباره تدریس اساتید انجمن اعلام فرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
ایده پرداز

نظرات  (۱۳)

عالیییییی هستن اساتید.مخصوصا استاد ادبیات خانم فرهی و آقای محمودی برای فیزیک و ریاضی و شیمی.همیشه انرژی خوب میدن
عشق فقط اقا محمودیییی.عشقی به خدا
vaghean khaste nabashid.asatid ali boodan.mohandes mahmudi ke vaghean sange tamum gozashtan baramun.ham poshtibanishun alie ham tadrise riazi o fizikesh mahshare.ba jozve khodeshun rahat nesfe soalaro zadam.dar kol aliiiiiiiii
اقا فقط استاد محمودی.ریاضیو پوکوند.شیمی هم باهاشون داشتم محشر
ensafan hame khoob boodan.bayad az hame tashakor kard vali ostad mahmoodi yekam bishtar:))
فقط استاد محمودی و رضایی.فیزیک و ریاضی و شیمی ترکوندم امسال با کلاسای این دوتا
این دوست ناشناسمون اگه با اقای عسکری ریاضی داشت و بعد میومد سر کلاس اقای محمودی متوجه میشد چرا همه اینجوری از اقا محمودی تعریف میکنن.با جزوه 36 صفحه ای مثل آب خوردن و تکنیکی نصف سئوالات رو بزنی خیلی حرفه.یکی اینجوری درس میده یکی میاد اینطوری مینویسه یکی هم مثل امیر مسعودی دیگه محل کسی نمیذاره.از ماست که برماست
از همه مجموعه ممنونم.امسال کاملا روحیه داشتم.فارغ از نتیجه واقعاً همه دلسوزانه کار میکردن
من هم موافقم اقای محمودی تکنیکهای حل جالبی دارن اما اقای عسکری هم باوجود تندی زبان اما دلسوزانه تدریس میکنن
خوبه، امیدوار شدم، فکر نمی‌کردم اصلا نظر رو عمومی کنید. خیلی هم خوب که آقای محمودی خودشون میان و بر نظرها نظارت میکنند. آیا بقیه اساتید هم نظارتی به نظرسنجی دارند؟! مثلا آقای عسکری یا خانم فرهی تا ببینند که دانشجویان چه میزان ازشون رضایت دارند. 
خوبه، امیدوار شدم، فکر نمی‌کردم اصلا نظر رو عمومی کنید. خیلی هم خوب که آقای محمودی خودشون میان و بر نظرها نظارت میکنند. آیا بقیه اساتید هم نظارتی به نظرسنجی دارند؟! مثلا آقای عسکری یا خانم فرهی تا ببینند که دانشجویان چه میزان ازشون رضایت دارند. 
پاسخ:
با سلام
تمام نظرات با شرط عدم توهین نمایش داده خواهند شد.به خصوص انتقادهای سازنده عزیزان
تمام اساتید از نظرسنجی و بیشتر عناوین سایت اطلاع دارن و مواردی که به اساتید مربوط میشه اطلاع رسانی میشه و امیدواریم به نظرات توجه کنند.
امیدواریم با این بخش کمکی جهت معرفی اساتید از دیدگاه دانش آموزان عزیز کرده باشیم تا دانش آموزان جدید با دید باز اساتید خود را انتخاب کنند

من فقط با استاد محمودی کلاس داشتم و واقعاً راضی بودم. بعد 15 سال دوری از درس و دانشگاه امسال دندانپزشکی بندرعباس قبول شدم

خداقوت به همه بچه های انجمن

من و دوستم اتاق عمل قبول شدیم.یک سال با آقای محمودی بودیم حسابی هم زحمت کشیدیم نتیجه هم دیدم. ما هم فقط دروس شیمی و فیزیک و ریاضی با آقای محمودی داشتیم. و زیست خانم زارع. انصافا همه خوب هستن.اقای محمودی خیلی دلسوز هستن.فیزیک غولی بود برام واقعا یکی از اسون ترین درسها شد برام. اقای محمودی توپ درس میده

من فیزیک با استاد محمودی دارم و راضی هستم. خیلی ها با شیمی ایشون رو میشناسن اما به نظر من فیزیکشون واقعا عالی هست.با حوصله و مفهومی درس میدن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی